Jeżeli towar okaże się wadliwy prosimy o przesłanie go na następujący adres: Dolnośląska Organizacja Turystyczna Sp. z o.o. ul. Świdnicka 44 50-027 Wrocław Prosimy podać krótki opis wady oraz podać adres na który należy odesłać towar. Jeżeli będziecie Państwo mieli jakieś wątpliwości co do ustalenia lub określenia rodzaju wady prosimy o kontakt e-mailem na adres biuro@dot.org.pl lub telefonicznie: +48 71 793 97 22.
Produkt należy przesłać do nas w jego oryginalnym opakowaniu lub w pudełku kartonowym zabezpieczony tak, aby towar nie uległ zniszczeniu.
Reklamowany lub wymieniany towar należy przysłać do nas tylko i wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej. BARDZO PROSIMY NIE PRZESYŁAĆ DO NAS PACZEK ZA ZALICZENIEM POCZTOWYM.
Koszty przesyłki wymienianego z winy klienta towaru w wysokości 16zł (przesyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej) lub 13,99zł (paczkomat InPost) pokrywa klient.
Towar odsyłany do reklamacji lub wymiany powinien być kompletny.
Nie podlega reklamacji i wymianie towar z wyciętymi wszywkami informacyjnymi, które towar posiada w momencie zakupu.
Ta strona korzysta z plików cookie aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli tego nie akceptujesz, to zmień ustawienia swojej przeglądarki zaznaczając opcję blokowania plików cookie. Polityka prywatnościZgoda