Reklamacja i wymiana

  1. Jeżeli towar okaże się wadliwy prosimy o przesłanie go na następujący adres:
    Dolnośląska Organizacja Turystyczna Sp. z o.o.
    ul. Świdnicka 44
    50-027 Wrocław
    Prosimy podać krótki opis wady oraz podać adres na który należy odesłać towar.
    Jeżeli będziecie Państwo mieli jakieś wątpliwości co do ustalenia lub określenia rodzaju wady prosimy o kontakt e-mailem na adres biuro@dot.org.pl lub telefonicznie: +48 71 793 97 22.
  2. Produkt należy przesłać do nas w jego oryginalnym opakowaniu lub w pudełku kartonowym zabezpieczony tak, aby towar nie uległ zniszczeniu.
  3. Reklamowany lub wymieniany towar należy przysłać do nas tylko i wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej.
    BARDZO PROSIMY NIE PRZESYŁAĆ DO NAS PACZEK ZA ZALICZENIEM POCZTOWYM.
  4. Koszty przesyłki wymienianego z winy klienta towaru w wysokości 16zł (przesyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej) lub 13,99zł (paczkomat InPost) pokrywa klient.
  5. Towar odsyłany do reklamacji lub wymiany powinien być kompletny.
  6. Nie podlega reklamacji i wymianie towar z wyciętymi wszywkami informacyjnymi, które towar posiada w momencie zakupu.