Jeżeli towar okaże się wadliwy prosimy o przesłanie go na następujący adres: Dolnośląska Organizacja Turystyczna Sp. z o.o. ul. Świdnicka 44 50-027 Wrocław Prosimy podać krótki opis wady oraz podać adres na który należy odesłać towar. Jeżeli będziecie Państwo mieli jakieś wątpliwości co do ustalenia lub określenia rodzaju wady prosimy o kontakt e-mailem na adres biuro@dot.org.pl lub telefonicznie: +48 71 793 97 22.
Produkt należy przesłać do nas w jego oryginalnym opakowaniu lub w pudełku kartonowym zabezpieczony tak, aby towar nie uległ zniszczeniu.
Reklamowany lub wymieniany towar należy przysłać do nas tylko i wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej. BARDZO PROSIMY NIE PRZESYŁAĆ DO NAS PACZEK ZA ZALICZENIEM POCZTOWYM.
Koszty przesyłki wymienianego z winy klienta towaru w wysokości 16zł (przesyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej) lub 13,99zł (paczkomat InPost) pokrywa klient.
Towar odsyłany do reklamacji lub wymiany powinien być kompletny.
Nie podlega reklamacji i wymianie towar z wyciętymi wszywkami informacyjnymi, które towar posiada w momencie zakupu.