Zasady zakupów

  1. Zamówienia realizujemy na terenie całego kraju.
  2. Akceptujemy następujące formy płatności: przelew na konto firmy, za pośrednictwem serwisu PayPal.
    Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT.
  3. Koszt przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej dla zamówień wynosi 16zł.
  4. Koszt przesyłki kurierskiej InPost wynosi 13,99zł.
  5. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.
  6. Anulowanie zamówienia można dokonać wysyłając do nas e-mail biuro@dot.org.pl lub dzwoniąc na numer: +48 71 793 97 22.
  7. W razie anulowania zamówienia prosimy o szybkie poinformowanie nas o tym fakcie, ponieważ towar, który posiadamy na magazynie jest wysyłany w dniu otrzymania zamówienia.
  8. Termin realizacji zamówienia może wynosić od 3 do 7 dni roboczych. O szczegółach informujemy telefonicznie lub mailowo.
  9. Gdyby przesłany towar nie sprostał Państwa oczekiwaniom z jakiegoś powodu, to udzielamy Państwu gwarancji zwrotu zamówionych produktów w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania, pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych i czystych.
  10. Istnieje u nas możliwość wymiany zakupionego przez Państwa towaru na inny produkt pod warunkiem, że jest on nieużywany i czysty.
  11. Towar odsyłany do reklamacji lub zwracany powinien być kompletny.
  12. W przypadku wymiany produktu na inny lub zwrotu należy go do nas przesłać w pudełku kartonowym usztywnianym tak, aby towar nie uległ zniszczeniu. Do przesyłki należy dołączyć dokument sprzedaży.
  13. Zwracany lub reklamowany towar należy przysłać do nas tylko i wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  14. BARDZO PROSIMY NIE PRZESYŁAĆ DO NAS PACZEK ZE ZWROTAMI ZA ZALICZENIEM POCZTOWYM.
  15. Koszt odesłania produktu do sklepu pokrywa kupujący.
  16. W przypadku zwrotu całego zamówienia, zwrotowi podlegają koszty dostawy do klienta (jeżeli koszty dostawy ponosił klient) oraz koszt zwracanych produktów.
  17. Wymiana produktu może nastąpić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
  18. Dolnośląska Organizacja Turystyczna Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia z przyczyn technicznych (wadliwego działania systemów, sieci).
  19. Dolnośląska Organizacja Turystyczna Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia z powodu braku towaru.
  20. Dolnośląska Organizacja Turystyczna Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez Pocztę Polską lub firmę kurierską InPost.
  21. Gwarantujemy Państwu zachowanie tajemnicy danych osobowych i nie udostępnienie nikomu naszej bazy adresowej.